joi, 11 iunie 2009

Un hotelier român cere obligarea turiştilor să vină la mare

Este vorba despre Linica Stan, preşedintele companiei THR Marea Neagră, ce deţine hoteluri în Eforie Nord, Eforie Sud, Neptun, Venus şi Saturn. Ca urmare a deciziei Ministerului Turismului ca hotelurile să fie deschise în tot sezonul (între 1 mai-30 septembrie), creatura asta a declarat următoarele: "Dacă ne forţează să deschidem în luna mai, ar trebui să-i oblige şi pe agenţii de turism să încheie contracte pentru această perioadă, dar şi pe clienţi să vină la mare".

Alţi hotelieri au măcar doleanţe mai umane, de genul ok, ne obligaţi pe noi să deschidem, dar să fie obligate să deschidă în perioada asta şi barurile, centrele de recreere. Mi se pare că e o decizie bună. Am mai fost pe litoralul românesc în iulie şi am găsit hoteluri închise că aşa vroia muşchiul patronului. Unul e plin, unul e scump, altul e închis şi eu mă gândesc că Bulgaria nu e departe dacă bag suta la oră.

Bine, pe lângă faptul că litoralul românesc este unul de evitat din start, acum mai am un motiv în plus. Iar dacă ajung la mare în România, măcar ştiu să nu mă duc la hotelurile THR Marea Neagră.

View My Stats