vineri, 5 iunie 2009

Programul "Rabla" pentru pantofi sport

Programul "Rabla" se extinde şi în alte domenii. Acum se aplică şi pentru pantofii sport, impropriu cunoscuţi drept "adidaşi". Am găsit informaţii disparate şi le-am sumarizat aici:

- campania se desfăşoară între 1-21 iunie 2009
- se oferă o reducere de preţ la achiziţia unei perechi noi, dacă se vine la schimb cu o pereche veche
- se acceptă orice marcă pereche veche de pantofi sport, indiferent de unde a fost cumpărată (nu numai de la Intersport)
- pentru perechea nouă, reducerea este de 20%
- mărcile participante sunt doar Adidas şi Reebok

Campania se desfăşoară în paralel în Bulgaria, Grecia şi Cipru. Atenţie la faptul că pantofii Adidas şi Reebok de la Intersport costă cam între 100-700 lei (preţ întreg). Un catalog destul de incomplet este aici.

Ideea e chiar bună, pentru că oricum pantofii vechi îi aruncam. Până atunci, îi mai purtam aşa, pe plan local, când mă duceam să duc gunoiul sau noaptea la vreun non-stop sau când era ceva de muncă prin sau pe lângă casă. Măcar nu-i mai arunc la coş şi am impresia că sunt, într-un fel, utili. Deşi nu cred că Intersport ar folosi ceva din ei... poate cauciucul din talpă. Iar dacă mă gândesc bine, nu am luat nimic de la Intersport niciodată, pentur că mi s-au părut fie scumpi fie targetaţi pe anumite încălţăminte sport şi haine sport profesionale, pentru sportivi (chiar aşa şi e), iar eu aveam nevoie de nişte încălţări de stradă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


View My Stats