joi, 18 iunie 2009

Absurdităţi romtelecomice

După cum spuneam şi aici, am pus ochii pe consola gratis de la Romtelecom. Este vorba despre Nintendo Wii. Dacă era altceva nu mă interesa, că la Xbox şi la Playstation stai şi freci telecomanda în mână (nu vreau să sune libidinos) şi mişcarea e doar din degete. La Wii, mişcarea este pe bune, din tot corpul.

Dacă oferta presupunea ca la contractarea de internet prin Clicknet primeşti o consolă (la preţ avantajos sau gratis, în funcţie de abonament şi de perioada contractuală), m-am gândit că pot prelungi contractul meu expirat din ianuarie 2009. La 1930, o operatoare Romtelecom mi-a spus că se poate. La oficiul Romtelecom la care am fost a doua zi am aflat că nu se poate, că oferta este destinată numai clienţilor noi. Am aflat asta după 45 de minute de stat la o coadă de 5 (cinci) persoane, tipa de la ghişeu nu se pricepea la programul de operare, abia rezolva fiecare cerere, mai vorbea la mobil despre o comandă de la Avon, ţipa la unul de dinaintea mea că o ţinea din timp, apoi ţipa la mine când i-am zis după 2 fraze că am înţeles ideea. "Păi trebuie să rămâneţi ca să vă explic". Am întrebat-o dacă e normal să facă aşa. Se supăra pe ăla care o ţine de bvorbă, apoi se supără pe mine care nu o ţin de vorbă. Deci am făcut spume.

Am sunat apoi la 1930, l-am rugat pe omul care a răspuns să verifice de două ori ca să aflu clar. Şi am aflat: trebuie să reziliez contractul şi apoi să închei altul nou. Noroc că omul cu care am vorbit a fost de înţeles şi, ca să câştig timp, a luat în calcul ca dată a cererii de reziliere chiar 13 iunie (data la care am sunat după ce am venit plin de spume de la oficiul Romtelecom).

Cele 30 de zile necesare rezilierii se vor încheia pe 12 iulie, când eu nu voi mai avea net. Pe 13 iulie pot să depun o cerere de încheiere a unui nou contract pentru net, care mi se va aproba în maxim patru zile. Concret, cinci zile eu rămân fără net.

Puteau să spună din prima: stai 30 de zile fără consolă, apoi 5 zile fără net şi după care primeşti consola. Schema lor este absurdă. Eu sunt tot eu, puteam să evit deconectarea şi apoi reîncheierea contractului. Adică este absurd: în loc să fac o singură mutare (prelungirea) eu fac două (rezilierea contractului vechi şi întocmirea unuia nou).

Mai au mult până să intre în secolul 21. O să intre cam când o să scape de angajaţii incompetenţi, proveniţi din vechiul Romtelecom.

Continuare de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


View My Stats