vineri, 19 iunie 2009

7. Calcule de turneu: setlist 4

La Milano s-a cântat ca la Roma al 4-lea setlist. Deoarece au fost mai mulţi spectatori decât la Roma, înlocuieşte Roma pe lista de achiziţii. Cum eliminarea a avut loc pe criteriul numărului de spectatori, scorul la piese rămâne strâns, ambele concerte rămase în listă conţinând piese unice.

Astfel, pe lista de achiziţii se află Tel Aviv (setlist 1) şi Milano (setlist 4). Tel Aviv ar rămâne şi pentru particularitatea că i s-a cântat "Happy birthday" lui Dave. Ca proiect iluzoriu, rămâne Budapesta, ianuarie 2010, pentru care, până acum, nu am strâns niciun leu. As far as I know, s-ar putea să nu mă duc. Deja mă bate gândul să mă resemnez şi cu asta basta. Au mai fost turnee la care nu am fost.

(intro) Esque
1. In chains
2. Wrong
3. Hole to feed
4. Walking in my shoes
5. It's no good
6. A question of time
7. Precious
8. Fly on the windscreen
9. Little soul (Martin)
10. Home (Martin)
11. Come back
12. Peace
13. In your room
14. I feel you
15. Policy of truth
---
18. Stripped
19. Master and servant
20. Strangelove
---
21. Personal Jesus
22. Waiting for the night (bare) (duet Dave cu Martin)

în deschidere: M83

Urmează sâmbătă 20 iunie: Werchter, Belgia: TW Classic Festival.



Keep moding

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


View My Stats