miercuri, 17 iunie 2009

Trei faze ale relaţiei cu părinţii

Intro: Iar mă apucase filosofeala de după o bere. Şi dacă tot debitasem ideea şi cineva a zis că o s-o pună pe blog, hai măcar - dacă tot e a mea - să o pun şi eu aici.

Faza 1
Când eram mic, mă scoteau părinţii în oraş. Ei pe mine. Un suc, o prăjitură, o cofetărie, un film de desene animate (yep, Cinema Doina...).

Faza 2
Când eram în liceu, mai că îmi era ruşine să recunosc că am părinţi. Păreai copil mic dacă făceai ceva cu părinţii sau mai ales dacă apăreau la liceu.

Faza 3
Acum îi scot eu pe ei în oraş. I-am dus la un film 3D, la un "6D" (marketat ca 6D, în fapt este un 4D), le-am arătat un Starbucks, un Teriyaki.

Interesante schimbări. Zic de mine, nu zic că asta e direcţia dezvoltării omului. Dar am constatat fazele astea privind înapoi, peste umăr.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


View My Stats