miercuri, 27 mai 2009

Propunere de slogan. În atenţia Elenei Udrea

Am şi eu un contra-slogan pentru Elena Udrea: "Romania, land of mă-ta". Bănuiesc că nu e înregistrat la OSIM. Sau poate l-a luat Thailanda: "Thailand. Land of Mata Hari".

Justificarea sloganului meu este fapul că străinii care vor veni în vacanţă în România le vor adresa unei părţi a cetăţenilor români după ce aceştia (ospătari, recepţioneri, cameriste, ţigani stradali sau subspecia lor de plajă, vânzători de piatră ponce) vor intra în contact cu ei nişte fraze referitoare la mamele lor.

Am o presimţire că nu o să am susţinători pentru sloganul meu.

PS
Dacă vreau să trimit solicitarea către Elena Udrea, unde o pot găsi? La Băsescu sub birou? Nu ştiu, întreb şi eu, nu dau cu parul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


View My Stats