duminică, 10 mai 2009

Cum îmi dă Poşta Română peste cap audiţiile

Am comandat mai întâi "Wrong" şi apoi "Sounds of the Universe". Că aşa e normal şi cronologic. Mai întâi prumul single, apoi albumul. Bineînţeles că Poşta Română, care nu face decât probleme, mi-a adus mai întâi albumul. În format de deluxe box.

Măcar să am o ordine clară, am ascultat mai întâi CD-ul, apoi DVD-ul. Sună extraordinar. Chiar şi pe CD. Iar melodiile îl fac un album bun.

Surpriza începe de cum deschizi boxul, că sare în ochi certificatul de autenticitate. Cărţile... mi-e şi frică să le şi deschid dacă nu am mâinile uscate. Cât despre discuri (că unul e DVD) cred că o să-mi iau un format inferior de album, să nu mai frec plicurile atâta.

Faza cu plicurile a apărut la albume de la formatul 3xCD de la "Remixes 81-04", (cat.# XLCD MUTE L8), la care tot am reţineri în a le tot scoate, că nah, se uzează. Iar apoi ajung să arate scuffy ca vinilul de la "A broken frame". Pe care îl am că mi l-a respins unul pe motiv că... nu arată a nou. Pentru necunopscători, e vorba despre un disc de vinil din 1982, în ambalajul original.

Încă aştept pachetul cu "Wrong"... dacă citeşte careva de la Poşta Română.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


View My Stats