luni, 6 iulie 2009

O gâscă s-a dus la mare

Nu sunt misogin. Spun asta la început pentru că asta s-ar putea considera despre mine când aş începe astfel:

Fără să vreau am auzit o discuţie între două gâşte. Una îi povestea celeilalte cum a fost ea în weekend la mare. Bineînţeles, povestea presărată ici colo cu un "da fată şi". Eu o să redau spicuiri.

A fost în Mamaia. A fost frumos, foarte frumos.
Ce era nasol era că era (sic!) ca-n Bucureşti fată cu parcarea fată. Erau maşini peste tot, şi parcai pe unde apucai, adică ştii cum sunt ele hotelurile aşa şi strada cum era cu maşini pe borduri şi parcai pe unde apucai, ce mai fată, ca-n Bucureşti. Mai ales că era aglomerat. Plin de lume. De ce au venit toţi în weekend, tocmai când am venit şi noi?
În Mamaia e super mişto că toate hotelurile sunt aproape de plajă, adică cobori şi hap.
Am cheltuit fată, că mi-am luat şi eu nişte chestii, cremă de plajă fată, factor 20 pentru corp şi factor 50 pentru faţă, că pe faţă ma dau cu factor 50 ca să nu mă ardă. Am încercat să-l dau şi pe el, nu a vrut şi m-a suparat fată, cum să nu vrea. Vroia să se ardă?
Pe plajă erau câteva terase mai ok.
Şezlongurile erau mai scumpe ca-n Neptun, dar am luat că era lângă Rex unde e plaja mişto şi nu puteam să stăm în altă parte că nu-mi plăcea.
(După demonstraţia de băşini acum vine bomba)
Am stat în Năvodari, la o pensiune, era 80 de lei pe noapte, dar făceam plajă în Mamaia.
(Adică fiţele sunt fiţe doar de faţadă, că nu-şi permiteau să şi STEA la Rex)
În Năvodari plaja era departe. Ce să facem să mergem cu taxiul? Aşa că am luat maşina până în Mamaia.
(Nu am înţeles acest raţionament)
Apa a fost murdară. Caldă, dar murdară.
Serviciile au fost proaste. Mereu când mă duc ajung la concluzia asta.
(Aşadar, se duce mereu... la aceleaşi servicii proaste. De ce nu se duce în altă parte?)
O să mergem şi pe la sfârşitul lunii, cu altă gaşcă.
(No comment)
Să vezi ce surpriză plăcută am avut seara, că am fost să ne plimbăm pe faleză. Nu am luat bere de la început şi am găsit după aia undeva ieftin un "bex lemon" că au scos şi ei acuma. E un suc cu gust de bere.


Pentru că îmi venea să pufnesc în râs am plecat fără să apuc finalul. Concluzia mea e că am văzut o gâscă închipuită, o combinaţie de prostie cu fiţe şi cu lipsă de bani s-a dus la mare undeva unde nu-i place, dar nu se poate abţine să nu se ducă, pentru a fi văzută făcând plajă în faţa unui hotel scump.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


View My Stats