vineri, 17 iulie 2009

Finalul aventurii romtelecomice pentru Wii

Aaaaand cut! Şi asta a fost aventura. Am rezolvat pe twitter cu userul romtelecom, care a sunat şi s-a rezolvat. Când am ajuns acasă, aveam atât semnal la linia de voce cât şi net.

Scor final: de duminică până miercuri stat fără net, o zi fără voce. M-am ales cu o consolă Nintendo Wii şi o reducere de 3 euro la abonamentul de voce (că urmează să stau trei ani în reţea pentru a avea net, iar pentru că stau doi ani am semnat un contract de fidelitate; oricum nu pot ieşi decât dacă tai şi netul).

Cronica zilelor de pe urmă:
Ziua 1: duminică. Aşa cum mă aşteptam, am pierdut semnalul. Seara nu ştiam ce să fac şi m-am uitat la televizor la câteva înregistrări şi am mai şters din ele.
Ziua 2: luni. Am ajuns târziu acasă, am deschis calculatorul şi am făcut nişte ordine în fişierele de le desktop. M-am uitat la televizor la câteva înregistrări şi am mai şters din ele.
Ziua 3: marţi. Dimineaţă chiar vroiam să caut ceva pe net, am umblat de la muncă. Seara descopăr că netul nu a venit şi, mai mult, mi-au tăiat linia de voce. Am făcut reclamaţie. Vestea bună: am instalat consola Wii şi merge.
Ziua 5: miercuri. Vine dimineaţă şi mă trezeşte din somn un tip de la Romtelecom care vrea să-mi intre în casă ca să "umble". Îi spun că nu-s acasă. Ziua semnalez pe twitter problemă. Până ajung acasă am şi voce şi net.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


View My Stats