miercuri, 8 iulie 2009

De ce nu se mai decojesc castraveţii?

Nu am înţeles de ce nu se mai taie coaja la castraveţi. Aşa se poartă acum? Aşa e la modă? Am rămas eu un învechit şi o să râdă lumea de mine dacă cer castraveţi fără coajă? Că acum a descoperit cineva că e bună.

Sau o fi de la criză. Probabil că din cauza restrângerilor de personal, acum nu mai este angajat nicăieri omul care tăia coaja?

Nu mai iau sandwichuri de la Billa pentru că în ele sunt felii lungi de castraveţi cu coaja netăiată. O dată am găsit doar o coajă, atât. Adică era tăiată pe lung şi nu avea deloc miez. Am dus-o înapoi la Billa, am depus-o împreună cu bonul, să o mănânce ei, dacă li se pare normal. Billa de pe Barbu Văcărescu.

Azi, la bufet avea meniu cu salată de castraveţi. Felii rotunde, tăiate pe lat, şi apoi tăiate în două să parcă mai multe. Am luat doar mâncarea, am lăsat acolo aşa zisa salată. Mai mult mi se păarea că e un bol plin cu o salată neterminată.

Până la urmă tot nu înţeleg. Acum nu se mai taie coaja?

2 comentarii:

  1. Credeam că sunt singurul care am observat asta. Eu m-am adaptat fiindcă îmi plac prea mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu m-am adaptat încă şi prefer să fiu printre retrograzii care protestează în speranţa că se va reveni la "stilul vechi".

    RăspundețiȘtergere


View My Stats