miercuri, 21 ianuarie 2009

Să mai şi glumim: Disneyland o celebrează pe Mihaela Rădulescu

Cine spunea că Mihaela Rădulescu nu e centrul universului? Îi place să apară peste tot şi să fie adulată de mase de oameni. Oricine scrie ceva care nu este de bine despre ea, se alege cu un proces. Sunt curios dacă ar intenta un proces cuiva care i-ar spune ca e o procesomană. De exemplu, eu cred că e o procesomană. Ar fi tare sa-mi intenteze proces pentru a obţine o sentinţă definitiva şi irevocabilă conform căreia nu este procesomană şi nu da oamenii în judecata pentru orice.

Probabil că lumea în care s-ar simţi bine ar fi Coreea de Nord, în locul lui Kim Yong-Il, unde obligaţia tuturor cetăţenilor e să-şi slăvească preşedintele cică egal cu ei. Până atunci, printr-o metodă de para-pshiho-cucu am reuşit să-i extrag din creier ce-a visat noaptea trecută:



În perioada 2000-2004, circula bancul următor:
- Domnule doctor, am o problemă. Deschid televizorul - Adrian Năstase. Deschid radioul - Adrian Năstase. Deschid un ziar - Adrian Năstase. Deschid o revistă - Adrian Năstase. Deschid calculatorul - Adrian Năstase.
- Toată România are problema asta. Nu vă îngrijoraţi.
- Păi am cumpărat o conservă. Să o deschid?

Cred că merge şi acum, dacă schimbăm numele personajului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


View My Stats