miercuri, 7 ianuarie 2009

Prefaţă


Blogul Moshului. M-am gândit să mă apuc să scriu despre ceea ce văd de jur împrejur. Nu am chef să tratez nimic cu obiectivitate, totul o să fie subiectiv şi asa cum mi se pare mie. Iar dacă spune că ceva e corect, este corect pentru că aşa mi se pare mie că e corect. Aici îmi spun eu părerea şi dacă nu iţi convine asta e. Ai o alta părere, pe care ţi-o respect că pe o alta părere chiar dacă nu aş fi de acord cu ea. Câtă vreme mi-o respecţi şi tu pe a mea. Altfel, pleacă singur, nu mă interesezi.

Sunt destul de cu picioarele pe pământ şi nu o să ajung atât de cu capul în nori, precum cei care te ameninţă cu “lasă că te desfiinţez eu la mine pe blog”. Scriu ce-mi convine şi nu am chef să fac nimănui pe plac, deoarece este spaţiul meu de lucru şi dispun de el după bunul meu plac. Nu-ţi convine, înjură-mă sau pleacă. Sau ambele.

PS
Păzea, câine rău!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


View My Stats