vineri, 16 octombrie 2009

Reclamă la locuinţe noi... şi vechi

Eu stau într-un apartament. Într-un bloc comunist, spaţiu restrâns, neizolat nici termic, nici fonic, nefuncţional pentru secolul 21. În fapt, nefuncţional era şi în anii 80 când s-a dat în folosinţă, în timp ce în Vest se dădeau în folosinţă apartamente funcţionale pentru oameni, nu roboţei de muncă. În fine, asta e altă discuţie, ca să o concluzionez, eu susţin demolarea blocurilor comuniste şi mutarea oamenilor în blocuri funcţionale sau case. Iar blocul să fie cunoscut drept "condominium", sau pe scurt "condo". Cum e într-o ţară normală...

Revenind. Stau într-un apartament şi mi-e cam greu să fiu convins să mă mut în alt apartament într-un alt bloc. Fie şi nou. Am zis greu, nu imposibil. Ideea este aceea că... deja stau la bloc. Dacă tot mă mut, mai bine mă mut la casă. Să rămân aici, dar dărâm restul blocului şi-mi pun acoperiş pe ce-mi rămâne (stau la parter). Combinaţia la care mă gândesc este să închiriez apartamentul şi cu banii luaţi pe chirie să plătesc rata la bancă (yep, 30 de ani) pe o casă.

Acesta este fondul. Ideea pe care vreau să o aduc în atenţie este o oarecare asemănare între reclamele de acum la proiecte rezidenţiale la bloc (!) şi propaganda comunistă ce viza realizările în materie de construcţii.




Pana mea, sunt tot cutii de chibrituri. Vorba lui Dinu Patriciu, "nu există apartamente de lux în România".
Poate cam aşa...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


View My Stats