miercuri, 28 octombrie 2009

UPDATE: Clipuri care nu-mi plac

Urăsc să spun asta şi poate suna ciudat pentru die hard Depeche Mode fan ca mine. Nu-mi plac clipurile cântecelor extrase pe single de pe actualul album (Sounds of the Universe).

Primul clip, de la "Wrong", este creepy (vorba unui amic din Marea Britanie, cu aceeaşi pasiune). Plăcut, dar creepy. Măcar cu acest clip poţi să defilezi.


Al doilea clip, de la "Peace" nu-mi place pentru că este prea depresiv şi... românesc. E realizat cât de cât ok, dar parcă se simte mult prea multă Românie din anii 90 în el. Măbucuram că am scăpat de clipurile de pe TVR din perioada aia, ca să ajung după 20 de ani tot acolo.


Al treilea clip, de la "Hole to feed" mi se pare kitsch şi scârbos.



Mai ţine steagul sus un clip promo, la "Corrupt", realizat în colaborare cu HBO pentru serialul "True blood".


Sper să urmeze ceva mai frumos.
Keep moding.

UPDATE

Al treilea single de pe "Sounds of the universe" este double A-side. Astfel, va fi promovat şi al doilea cântec, care are şi el un clip. Mi se pare destul de reuşit.


Fragile tension


Keep moding

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


View My Stats