vineri, 13 februarie 2009

Omniasig dă telefoane anonime


Cea mai tare chestie posibilă. Mă sună o toantă de la Omniasig să-mi spună ca mâine e ultima zi de plată a poliţei CASCO. Toate bune şi frumoase, dar mâine e sâmbătă şi nu am unde plăti, iar azi nu mai am timp.

Faza şi mai tare e că mereu când mă sună de la Omniasig îmi spune că este de la "compania de asigurări" şi că mă sună legat de "asigurare". Foarte intrigată că nu ştiu de la ce companie este şi că nu ştiu despre ce poliţă este vorba. La a doua întrebare, în loc să-mi răspună scurt "CASCO", se apucă să-mi spună numărul poliţei. Păsărica chiar credea că eu îmi ştiu poliţele după numărul de înregistrare. Era la mintea cocoşului că le ştiu după firmă şi tip. Mai ales că nu am o singură poliţă, la o singură companie.

Încă nu mi-e clar de unde găseşte Omniasig specimene din astea (probabi că nu cer bani mulţi), dacă le verifică măcar să aibă liceul şi dacă le face un training înainte.

Dacă o să vă sune cineva să vă spună misterios că este de la o companie de asigurări legat de o poliţă, fără să dea niciun detaliu, este de la Omniasig. Eu acum ştiu. Acestea este semnul lor distinctiv: "suntem de undeva, nu spunem de unde, şi v-am sunat legat de ceva, nu vă spunem despre ce".

Sau poate or fi singura companie rămasă în piaţă şi nu ştiam eu. În cazul ăste, e evident că ei sunt COMPANIA de asigurări.

2 comentarii:

  1. exagerezi. ar trebui sa apreciezi ca te-a sunat pentru ca eu am asig la alta companie care uita sa sune. si din spirit civic :) sa ii si explici domnisoarei unde a gresit, ca tot te dai formator de opinie. bafta la accidente pe casco.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu apreciez ca m-a sunat, consider că asta intră în pachetul de servicii. Sorry, nu mă mulţumesc cu puţin şi nu "merge şi aşa". Nu stă în obligaţia mea să fac training angajaţilor Omniasig. Nu mă dau formator de opinie, eu am povestit ce mi s-a întâmplat şi ce nu mi-a convenit mie. Este blogul meu şi îmi permit să nu fiu politically correct dacă aşa am chef, pentru că orice subiect îl tratez cu un grad ridicat de subiectivitate. Prefer să nu am parte de accidente, dar baftă ţie.

    RăspundețiȘtergere


View My Stats