sâmbătă, 25 aprilie 2009

De când te scoli până ieşi din casă pot trece sub 5 minute

Ghidul japonez despre cum să fii gata în cinci minute. Momentul T0 este când te trezeşti, iar momentul terminus este când ieşi pe uşă. Oamenii de ştiinţă japonezi au găsit pe acest drum întortocheat toate scurtăturile, astfel încât, de când sună ceasul până când ieşi pe uşă să treacă 5 minute. Japonezul din imagine a reuşit în 4:52.



Eu am de regulă probleme mari cu acest traseu sinuos. În primul rând durează mult timp până mă scol din pat, deoarece nu sunt capabil în primele 10 minute nici să mă ridic în capul oaselor. Oricum, recuperez pe parcurs, eliminând acţiunile care nu sunt prioritare şi lucrurile fără de care pot ieşi onorabil din casă şi care pot să rămână aşa până seară. Ca un mic exemplu, în criză de timp nu mai trebuie să aranjez pijamalele pe pat, sau să pun prosopul frumos la loc and so on... De asemenea, traseul prin casă e bine să fie cursiv şi eficient. Nu are rost să mă plimb aiurea prin casă după lucruri, când pot să le fac pe "marele traseu cu sens unic" spre uşă.

În orice caz, recordul meu personal este de 15 minute, stabilit prin 1998-1999. Aveam examen şi am pus ceasul să sune mai târziu decât trebuia.

PS
Ză filmuleţ was provided by Claudiu "the Rock" XP, un moş de bază. Nu e rudă cu Chris Rock.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


View My Stats