joi, 25 februarie 2010

Trec pe Rynga

Acum folosesc Jumblo, pentru apelurile către mobil. Am mai scris aici cum l-am descoperit, nu mai reiau.

Din nefericire pentru mine, Jumblo a majorat constant tarifele către România-mobil. A mai umblat şi la alte destinaţii, fixe sau mobile, dar nu m-a interesat pentru că 100% din apelurile mele au fost spre destinaţii mobile din România. Iniţial, tariful era 2,5 eurocenţi/minut. Apoi a crescut la 3 eurocenţi/minut. Apoi a crescut la 4 eurocenţi/minut.

Când a ajuns la aceasta valoare, am constatat că a egalat tariful Rynga (operator de VoIP ce aparţine aceleiaşi companii, Dellmont). Numai că Rynga practică tarif zero - adică apeluri gratuite - spre destinaţii fixe din România. Bine, nu este gratuit şi nelimitat, ci 150 de minute pe săptămâna (nereportabile), pentru o perioadă de 120 de zile, de la ultima reîncărcare de minim 10 euro. Pentur reîncărcările sub 10 euro, numărul de zile se reduce la jumătate, adică la 60. După terminarea minutelor săptămânale, sau a perioadei de gratuitate, conforma Fair Use Policy, costul convorbirii este de 1,5 eurocenţi/minut. Exact cât practică şi Jumblo în mod normal.

Deci, Jumblo şi Rynga au amândoi 4 eurocenţi/minut spre mobil. Până acum niciun motiv să schimb. Dar Rynga are apelurile alea gratuite pe fix. În cazul acesta, o să schimb. Aştept să mi se termine creditul pe Jumblo, închid contul şi-l deschid dincolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


View My Stats