joi, 15 aprilie 2010

Corecţii

În ultimele 10 zile am tot prins corecţii pe bursă. Am luat tot felul de rasdace pentru dividende şi văd că am cam rămas cu ele în braţe. Ori nu se tranzacţionează deloc, ori scad.

Ieri am văzut că NYSE a închis în creştere şi m-am gândit că poate astăzi Bucureştiul o să crească. A crescut în deschidere, dar nu l-a ţinut mult, acum tot ca un melc se mişcă. SIF3 devine acţiunea cu cea mai lungă perioadă de aruncare din braţe, după ce o luasem pentru intraday.

Am găsit prin SUA nişte acţiuni la preţuri mici, a căror fluctuaţie este procentual mare. Din păcate alaltăieri mi s-a blocat digipassul şi abia ieri am pus ordinul de vânzare. Îl pusesem prin telefon, dar nu ştiu ce a făcut brokerul, că văd că nu s-a vândut. L-am mai pus şi eu ca să fiu sigur.

În rest aştept. Mâine ar trebui să-mi intre banii şi mai am o bulă de oxigen. Dar tot trebuie să scot destul de mult ca să acopăr cardul de credit. Aşa că... trebuie să mai vând. Dar piaţa e cam de căcat perioada asta şi nu pot face nimic, decât să aştept. Partea bună e că am scăpat de Oil Terminal Constanţa (BVB: OIL) care nu ştiu din ce motiv începuse să crească. M-am gândit că aş vinde la 0,2840 dar văd că ajunsese la 0,29 aşa că am vândut imediat. A trecut peste dar nu mă mai interesează. Sper să nu-mi ia mult timp cu rasdacele alea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


View My Stats