vineri, 22 ianuarie 2010

Reclamaţie cu spume la Enel

A venit rândul Enel să-i fac o reclamaţie. Mi-au tăiat curentul în timp ce lucram la calculator. Ceea ce m-a enervat la culme, şi le-am trimis un mail pe info.ro@enel.com. 

Am scris reclamaţia la cald, a fost primul lucru pe care l-am făcut imediat ce a revenit curentul. O redau mai jos.


Buna ziua,


Ma numesc [...]  si locuiesc [...]. In noapte de 20 spre 21 ianuarie, la ora 2:15 (calendaristic vorbind era data de 21) s-a oprit curentul electric de doua ori in 5 minute.


Va rog ca pe viitor, cand mai va apucati sa va jucati la butoane ca sa va simtiti mari si tari ca lasati un cartier intreg fara curent, v-as sugera sa ne anuntati inainte. Daca o companie comunista si incuiata la minte precum RADET are bunavointa de a anunta cu cateva zile inainte ca urmeaza o intrerupere nu inteleg o companie precum Enel care are pretentia ca are o experienta in piete concurentiale nu poate face asta. Este vorba despre un formular tipizat, pe care orice plictisita de la voi poate sa-l completeze in scarba cu pixul, scris urat de parca e reteta de la doctor, din care sa nu se inteleaga prea bine cifrele cu ziua si ora... dar oricum, mai bine asa decat nimic.


Eu va platesc pe langa consum si o "rezervare". Pentru rezervarea aia ma astept sa va intretineti reteaua sau sa va faceti investitiile de care e nevoie. Sa va platesc si rezervarea si voi sa-mi taiati curentul mi se pare ca ma cam luati de prost.


In plus, ca tot mi-am adus aminte. As prefera ca omul vostru care vine cu factura sa nu mai imi desfaca plicul si sa nu mai se arate ofticat ca vreau sa platesc cu card si nu cash lui pe loc. E alegerea mea cum platesc factura, nu alegerea lui. Ma rog, a ei. Stiu ca o face fericita faptul ca da mereu restul de bani doar partial si eu tocmai i-am stricat planul de ciuguleala de maruntis pentru ziua respectiva.


Inteleg ca sunteti o companie italiana si ca italienii sunt niste lenesi, delasatori, gargaragii si galagiosi care fac numai lucruri de proasta calitate pentru ca se duc tarziu la serviciul de la care pleaca devreme si n-au chef de munca pentru ca stau toata ziua si fluiera femei. Inteleg ca voi, romanii din firma, ati ramas intr-o mentalitate invechita si de cacat, ca vi se pare normal sa urlati la clientul de la ghiseu (desi din banii pe care el ii plateste voi va incasati salariile), ca o sa va stergeti la cur cu mesajul meu si ca nu sunteti capabili sa emiteti un raspuns, asa cum nu mi-ati raspuns nici la intrebarea mea de saptamana trecuta. 


Dincolo de asta, va rog sa incercati sa ne anuntati inainte de a mai taia curentul aiurea. Daca mi se arde ceva prin casa ca voi nu stiti nimic in materie de furnizare de energie electrica, as dori sa vin sa-i electrocutez testiculele directorului general Mario Coni pana i se fac scrum si apoi sa-i spun ca imi cer scuze, dar adevaratul motiv este ca "reteaua nu a putut face fata supraconsumului".

3 comentarii:

  1. Aceeasi problema: alaltaieri (5.07)mi-a cazut curentul de 3 ori, timp de 4-5 secunde, nu mai mult, suficient ca sa-mi creeze probleme. Iar azi 7.07, la ora 10, am avut din nou o prima cadere. Sa-i f*t in gat!

    RăspundețiȘtergere
  2. hai nu ne lasa in suspans si dane si raspunsul lorcred ca e foarte interesant

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am primit niciun răspuns scris. În schimb, nu mi-a mai căzut curentul ever.

    RăspundețiȘtergere


View My Stats